כדור הרגעה טבעי

בשבוע שעבר נסעתי למלון ספא מצפה הימים שליד ראש פינה, לרגל יום ההולדת של אחת החברות שלי. היינו ארבע בנות במצב רוח מעולה ותכננו להתפנק כמו שצריך וכמו שמגיע לנו.

car

נהגתי בכיף עם מוסיקה, בדיחות וצחוקים של החברות שלי עד שהגענו למלון, שנראה קסום, בין ראש פינה לצפת.

בלוגרית אופנה לובה ג'ייקובסון מלון מצפה הימים

ומכאן המחמאות שלי מפסיקות. המלון מיושן בעיני ואי אפשר להשוות אותו למלונות ספא דומים כמו יערות הכרמל למשל. אני יודעת שיש הרבה אנשים שכן אוהבים אותו ולא רוצה להישמע ביקורתית מדי, אז אני רק אגיד שהוא “not my cup of tea”…

כן אפשר להגיד מילה טובה על העיסוי שקיבלנו ועל מוסקט, מסעדת השף במלון, אבל במתכונת הנוכחית – לא נראה לי שאחזור לשם שוב בקרוב.

hotel1

אז אמנם התבאסתי אבל תמיד אפשר לשפר את המצב, או לפחות לנסות. הדבר הכי טוב במלון הוא המיקום שלו ולמחרת, מיד אחרי ארוחת בוקר, נסענו לטייל באזור וכך הגענו לאגמון החולה. בטח תופתעו לשמוע, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שלי במקום.

water

בלוגרית אופנה לובה ג'ייקובסון מלון מצפה הימים

קוראים לו גם פארק הצפרות, כי בחודשי הסתיו נודדים בעמק כ-100,000 עגורים! היה נראה שחלק גדול מהם הגיעו בדיוק ביום שביקרנו- בעיתון היה כתוב שבאותו היום נרשמו כ-47,000 עגורים בארץ. מראה נדיר ועוצר נשימה!

view

birds2

birds1

אפשר לטייל שם ברגל, אבל אנחנו שכרנו מכונית גולף לארבעתנו ועשינו סיבוב של שעה. קשה לתאר את הנופים שנגלו לעינינו! כל כך דומה לנופים הפסטורליים של אירופה, שמדי פעם הייתי צריכה להזכיר לעצמי שאנחנו בארץ – וכל זה בזמן שבאזור המרכז היה מבול ורעמים בלתי פוסקים.

בלוגרית אופנה לובה ג'ייקובסון אגמון החולה

friends

ככה שבסופו של דבר חזרנו הביתה בהרגשה שהתפנקנו, אבל אחרת – התמלאנו מהטבע המדהים שלנו, שיש לנו בארץ בשפע.

anafa

pelican

agurim

תרפיה מומלצת ביותר, תמיד ובכל מצב.

בלוגרית אופנה לובה ג'ייקובסון אגמון החולה

תהנו

שלכם,

LJ

עוד כתבות מעניינות

מנשים לנשים: הסיפור מאחורי מכירת בגדי מותגים למען נערות בסיכון

אני רוצה להודות מעומק ליבי לכל מי שהתגייסו, תרמו, התנדבו וגם למי שהגיעו לקנות באירוע התרמה של מכירת בגדי מותגים שיזמתי למען נערות בסיכון. בזכותכם האירוע הצליח מעל ומעבר. זוהי תחילת הפעילות של Luba Beauty Club, וכבר התחלנו לתכנן את האירועים הבאים שלנו. מזמינה אתכם לקרוא איך הכל קרה ולהכיר אנשים נפלאים שלקחו חלק בפרויקט

וידאו

סגירת תפריט

הירשמי לקבלת עדכוני תוכן בלעדיים, טיפים לאופנה וליופי, וסבבי מוצר שבועיים!